1401-11-29 04:42
639
0
83635
کنشگر فعال اجتماعی و رسانه گلستان مطرح کرد؛

«خدمت در میدان» رمز موفقیت مدیران جهادی

کنشگر فعال اجتماعی و رسانه گلستان گفت: در دولت مردمی، مدیران باید جهادی و با اخلاص در کف میدان با مردم و همراه مردم باشند.

محمدرضابهرامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: باید با تقویت روحیه انقلابی و کار جهادی به صورت شبانه‌روزی برای خدمتگزاری به مردم شریف به عنوان ولی نعمتان، کمر همت بست.

بهرامی توضیح داد: در دولت مردمی، مدیران باید جهادی و با اخلاص در کف میدان با مردم و همراه مردم باشند تا مردم عزیزمان دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح کنند.

 وی افزود: مسئولین باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش نمایند و رشته ی خدمت را رها نکنند.

فعال اجتماعی استان گفت: مدیر خوب، مدیری است که خدمت به مردم در این نظام را قدر بداند و آن را توفیقی برای خود و لطفی از سوی پروردگار نسبت به خود بشمارد.

وی بیان کرد: جهادی و انقلابی عمل کردن، یک اصل است؛ پست‌های مدیریتی ماندگار نیستند و آنچه می‌ماند خدمت، کار و تلاش جهادی است.

بهرامی تصریح کرد: تعامل و همفکری با اقشار مختلف مردم، به خصوص اقشار زحمت‌کش و نخبگان باید در برنامه کاری مسئولان، محوریت داشته باشد؛ در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند گسترش فرهنگ کار جهادی و انقلابی، هم‌افزایی و همدلی هستیم.

ایشان در ادامه گفت: عزت، اقتدار، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و ایثارگران هستیم و تا ابد هر کس در این کشور عزیز متولد شود و توفیق تنفس از هوای پاک ایران اسلامی را پیدا کند مدیون این عزیزان است.

بهرامی خاطرنشان کرد: اسم رمز موفقیت در استان، همدلی، وفاق و وحدت است؛ اگر خواهان پیشرفت و تعالی روستا، شهر، شهرستان و استانمان هستیم باید با هم وحدت داشته باشیم. امروزه از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی در استان احساس و ضریبی فزاینده یافته است.

کنشگر فعال اجتماعی استان اظهار کرد: دشمنان، این رمز موفقیت را شناخته و تلاش می کنند از همین مسیر به جامعه ی ما ضربه بزنند.

وی افزود: باید سعی کنیم همچنان وحدت و انسجام خود را با الگوپذیری از طلایه‌دار وحدت و پیامبر رحمت در این موقعیت حفظ کنیم؛ زیرا هیچ چیزی بدتر و منفورتر از تفرقه و دودستگی نیست و همین عوامل باعث ایجاد مشکلات بیشتر و عقب ماندگی مملکت و استان خواهند شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.